Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
8 juni 2023

Geen wachttijd,goed op afspraak

Vriendelijk en goed geholpen

8 juni 2023

Fijne ervaring gehad!

Ik had een controle en er was niets aan de hand dus dat is altijd fijn. Ook weinig tandsteen wat ...

Lees meer
8 juni 2023

Top

Heel vriendelijk, fijn geholpen.

8 juni 2023

vriendelijk en deskundig

professioneel

8 juni 2023

Vriendelijk

Altijd vriendelijk.

8 juni 2023

Altijd fijne service, aandacht en professionele behandeling

Wij komen al jaren bij Meermond. De behandeling is altijd goed en persoonlijk.

8 juni 2023

Prima

Alleen controle, prima

8 juni 2023

Wachttijd en behandeling zonder meer voortreffelijk

Zie bovenstaande zin

8 juni 2023

Top tandarts

Fijne tandarts, weet precies wat ik wil en niet wil.

8 juni 2023

Prima

Assistente heel aardig en meedenkende. Tandarts vriendelijk en duidelijk en kundig.

8 juni 2023

Een vlotte goede behandeling

Mijn ontstoken kies waar ik veel hinder van had werd meteen na overleg verwijderd

8 juni 2023

Prima service

Aandacht voor de patiënt, deskundige en vriendelijke benadering. Kortom prima ervaring.

8 juni 2023

Vriendelijk

Ik word netjes en vriendelijk behandelt. Ik krijg de info die ik wil hebben. Herinneringsmelding ...

Lees meer
7 juni 2023

een goed gevoel

ondanks de noodzakelijkheid

7 juni 2023

Professioneel

Halfjaarlijkse controle, nog een keer uitleg om je tandvlees goed te houden/te verbeteren en zo w...

Lees meer
7 juni 2023

Goed werk geleverd

Geen enkel minpunt behalve de wachttijd van bijna 10 minuten maar gezien het late tijdstip was da...

Lees meer
7 juni 2023

Prima

Ook nog tijd om controle te doen

7 juni 2023

Ontspannen sfeer met duidelijke uitleg

Jordy geeft eerlijk advies over wat hij zou doen en is echt relaxed. Als hij begint met de behand...

Lees meer
7 juni 2023

Prima geholpen

Prettig personeel hoef niet lang te wachten

7 juni 2023

X

X

7 juni 2023

Is uitstekend

Goede ontvangst, op tijd geholpen!

7 juni 2023

Hele aardige mensen met verstand van zaken.

De sfeer is altijd goed

7 juni 2023

Jordy is top!

Altijd vriendelijk en neemt goed de tijd om dingen uit te leggen.

7 juni 2023

Gewoon geweldig

Professioneel

7 juni 2023

Goed geholpen

Zoals altijd goed geholpen

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Centrum voor Tandheelkunde Meermond
Provincialeweg 49
5503 HB
Veldhoven
Vr
8:00 - 17:00