Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Geen wachttijd,goed op afspraak
Vriendelijk en goed geholpen

Fijne ervaring gehad!
Ik had een controle en er was niets aan de hand dus dat is altijd fijn. Ook weinig tandsteen wat ...
Lees meer
Top
Heel vriendelijk, fijn geholpen.

vriendelijk en deskundig
professioneel

Vriendelijk
Altijd vriendelijk.

Altijd fijne service, aandacht en professionele behandeling
Wij komen al jaren bij Meermond. De behandeling is altijd goed en persoonlijk.

Prima
Alleen controle, prima

Wachttijd en behandeling zonder meer voortreffelijk
Zie bovenstaande zin

Top tandarts
Fijne tandarts, weet precies wat ik wil en niet wil.

Prima
Assistente heel aardig en meedenkende. Tandarts vriendelijk en duidelijk en kundig.

Een vlotte goede behandeling
Mijn ontstoken kies waar ik veel hinder van had werd meteen na overleg verwijderd

Prima service
Aandacht voor de patiënt, deskundige en vriendelijke benadering. Kortom prima ervaring.

Vriendelijk
Ik word netjes en vriendelijk behandelt. Ik krijg de info die ik wil hebben. Herinneringsmelding ...
Lees meer
een goed gevoel
ondanks de noodzakelijkheid

Professioneel
Halfjaarlijkse controle, nog een keer uitleg om je tandvlees goed te houden/te verbeteren en zo w...
Lees meer
Goed werk geleverd
Geen enkel minpunt behalve de wachttijd van bijna 10 minuten maar gezien het late tijdstip was da...
Lees meer
Prima
Ook nog tijd om controle te doen

Ontspannen sfeer met duidelijke uitleg
Jordy geeft eerlijk advies over wat hij zou doen en is echt relaxed. Als hij begint met de behand...
Lees meer
Prima geholpen
Prettig personeel hoef niet lang te wachten

X
X

Is uitstekend
Goede ontvangst, op tijd geholpen!

Hele aardige mensen met verstand van zaken.
De sfeer is altijd goed

Jordy is top!
Altijd vriendelijk en neemt goed de tijd om dingen uit te leggen.

Gewoon geweldig
Professioneel

Goed geholpen
Zoals altijd goed geholpen